Strona do organizacji pracy Szanownych Państwa w trakcie kwarantanny

Funkcja kwadratowa – zajęcia 14.03-16.03

PDF z zadaniami
PDF Z ODPOWIEDZIAMI

Wielomiany – zajęcia 17.03-20.03

Link do filmów

Przez pierwsze 3 dni, zajmiemy się przypomnieniem prostych rzeczy z wielomianów.

Odpowiednio we wtorek 17.03 do obejrzenia są filmy 4.1-4.3 o dzieleniu wielomianów pod kreską, oraz o twierdzeniu o równości wielomianów, do zrobienia zaś zadania zamieszczone bezpośrednio pod filmami (tylko to numerki które są wypisane).

W środę 18.03 omówimy twierdzenie o reszcie, twierdzenie Bezout, oraz schemat Hornera. Przypomnicie sobie też definicję krotności pierwiastka, która za chwilę będzie potrzebna do rozwiązywania nierówności. Do obejrzenia filmy 4.4-4.6, zaś do zrobienia zadania, które są bezpośrednio pod nimi.

W czwartek 19.03 zajmiemy się rozwiązywaniem równań i nierówności wielomianowych, to raczej luźny dzień bo i temat jest całkiem przyjemny. W dodatku wydaje mi się że jesteście z nim dosyć obyci, dlatego wystarczy, że obejrzycie 4.7-4.8 i zrobicie w każdym z wymienionych zadań pierwszy i ostatni podpunkt.

W piątek 20.03 zrobi się ciekawiej, bo zajmiemy się zadaniami z parametrem w wielomianach.

W poniedziałek 23.03 zajęliście się zadaniami na poszukiwanie reszty z dzielenia wielomianów, w różnych dziwnych zadaniach – lekcja 4.9

We wtorek 24.03 przerobiliśmy kilka zadań na wielomiany, sprowadzalne podstawieniem do funkcji kwadratowej

Środa 25.03 to dzień w którym zaczęliśmy przerabianie zadań maturalnych dostępnych w pdf w linku poniżej, czas na ich przerobienie macie do piątku 27.03. Do tego czasu możecie zgłaszać problematyczne numery zadań. Ich rozwiązania wraz z omówieniem nagram na filmy. Interesują was zadania 2.1-2.18

Wielomiany z matur
Odpowiedzi do wielomianów

Ciąg arytmetyczny – zajęcia 30.03-03.04

PDF z zadaniami
PDF Z ODPOWIEDZIAMI
FILMY Z TEORIĄ 6.1-6.3

W tym tygodniu zajmujemy się nowym tematem, jakim są ciągi. Dosyć nietypowo, na wstępie zajmiemy się ciągiem arytmetycznym. W tygodniach następnych przerobimy ciąg geometryczny, oraz omówimy pojęcie granicy ciągu.

W pierwszym tygodniu styczności z ciągami interesują nas zadania 7.41-7.99 .Zadania pochodzą ze zbioru do klasy II, którego używamy. Wykreślcie proszę następujące zadania: 7.46, 7.67, 7.68, 7.69, 7.85, 7.86, 7.87, 7.88. Po wykreśleniu zostaje nam 51 zadań. Dlatego proponuję tempo 8 zadań dziennie

30.03 Poniedziałek zadania 7.41-7.49

31.03 Wtorek zadania 7.50-7.57

01.04 Środa zadania 7.58-7.65

02.04 Czwartek 7.66-7.76

03.04 Piątek 7.77-7.85

06.04 Poniedziałek 7.89-7.99 😉

Przed przystąpieniem do zadań musicie koniecznie obejrzeć filmy 6.1-6.3, zrobić  z nich notatki i myślę że dosyć regularnie do nich, w trakcie robienia zadań, wracać. Ważne jest też, by na koniec dnia dać mi znać o napotkanych problemach. Temat jest świeży ,więc i problemów pewnie będzie więcej. Dlatego codziennie będę wrzucał omówienie zadań problematycznych 🙂